13 de març 2008

QUIN POCAVERGONYA!


L'edició digital del diari El País publica avui una notícia vergonyosa. Segons aquest mitjà, un exregidor del Partit Popular de l'Ajuntament de Palma i primer tinent d'alcalde d'aquest consistori entre els anys 2003 i 2007 va gastar 45.000 Euros en prostíbuls masculins. L'alcaldesa va observar irregularitats en la comptabilitat i va enviar un escrit a la Fiscalia anticorrupció qui ha interposat una querella contra aquesta persona per malversació de cabdals públics doncs aquesta quantitat la va pagar amb una targeta de crédit a nom del consistori.

Si el mandat municipal són aproximadament 48 mesos, vol dir que aquest senyor es gastava gairebé 1.000 euros al mes de l'erari municipal en sexe de pagament. Això sí que és eròtica del poder!
I jo em pregunto com l'interventor i el tresorer de l'Ajuntament van tardar quatre anys per detectar aquests moviments de la targeta de crédit. Ai mare meva la fiscalització dels comptes municipals!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sembla ser que el tema es va destapar no per l'import sino per que els pagaments es feien tots a la matinada. Aixo vol dir, que efectivament la fiscalitzacio de les factures o rebuts -al menys en aquest cas- dona molt que desitjar i si en conte de polvos s'ho hagues gastat amb dinars i sopars que al cap i a la fi pot tindre el mateix component de festa, en un cas sexual i en l'altre gastronomic, (tot acontenta el cos) segur que no ens haguesim enterat.

EMILI NIETO ALCOVER ha dit...

Doncs el mateix vaig pensar jo. Si es va gastar 45.000 euros en prostituts, quans de diners no es van gastar amb aquella targeta de crédit.