13 de novembre 2007

M'HE COMPRAT UN AIRBUS 380




Uns quants cops a la vida diem als nostres amics "m'he comprat un cotxe nou". "Quina txutxeria" pensarà el príncep saudí Walid bin Talal bin Abdul Aziz al Saud després d'haver encomanat el lliurament d'un Airbus 380, l'avió comercial en producció més gran del món.

Aquest nebodet del rei saudí Abdalà ven Abdel s'ha comprat aquest avió per al seu ús particular amb un preu de catàleg de 219 milions d'euros (segur que la factura final a pagar serà més gran perquè adaptarà el seu interior als seus gustos més luxosos).

La transacció es va fer directament amb el president i el director comercial de l'empresa aeronàutica Airbus. El príncep es va adreçar sota una ombrel.la als hangars de l'aeroport de Dubai, va visitar l'interior del model d'avió que hi havia aterrat feia poc i va sortir per fer-se fotos de record amb 12 hostesses amb túniques daurades.
Fins avui, maleïa cada cop que passava pel sortidor del gasoil per omplir el dipósit del meu vehicle. A partir d'ara pensaré que sóc un sofrit sponsor de la nova joguina del príncep saudí.
Pel proper cotxe que em compri exigiré que me'l vengui el President de la companyia automobilística que hagi triat. 12 hostesses potser són massa....amb dues m'hi conformaré.